18 jaar verder - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu 18 jaar verder - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu

18 jaar verder

Door: Hans, Lejorben, Bram & Stijn

Blijf op de hoogte en volg Hans, Lejorben, Bram & Stijn

20 Juli 2024 | Nieuw Zeeland, Auckland

Beste familie en vrienden,

Het is zeker acht jaar geleden sinds ons laatste verhaal. Het is best grappig om deze site weer te heropenen en al onze verhalen zelf te lezen waarvan we al best wat vergeten zijn. Het begon al met het wachtwoord om in te loggen en emailadressen van vrienden en familie die nog bestaan of inmiddels veranderd zijn.

Wij hopen dat het goed gaat met iedereen die dit bericht nog kan lezen. Over de jaren hebben we nog redelijk goed contact met Nederland, en is er natuurlijk veel gebeurd wat vrij normaal is. Kortom, met ons gaat het heel goed. Stijn is 18 jaar en doet zijn laatste jaar op St Bede's College. Hij wil volgend jaar sportcoaching en management gaan studeren en in zijn laatste schooljaar studeert hij ook voor Personal Trainer. Lejorben en ik zijn nog altijd druk bezig met onze kliniek, waar we nu een team van ongeveer tien therapeuten hebben. We zijn gevestigd in de stad en maken deel uit van een multidisciplinaire kliniek onder de naam Sports Clinic.

Bram, nu 20 jaar, heeft sinds afgelopen week het nest verlaten. Hij heeft een rugbycontract getekend bij RFC Haarlem en gaat Business Economics studeren in het Engels aan de Universiteit van Amsterdam. Hij woont sinds kort in Haarlem en heeft het naar zijn zin. Het is best een beetje vreemd om een van je jongens weer te zien vertrekken naar Nederland. Alhoewel de bedoeling is dat hij na vier jaar weer terugkomt naar Nieuw-Zeeland.

Momenteel is Stijn alleen in Nieuw-Zeeland en zit tijdelijk op kostschool, wat hij ontzettend leuk vindt. Lejorben is momenteel in Nederland, terwijl ik aan mijn eerste week ben begonnen in het olympisch dorp hier in Parijs, waar ik deel uitmaak van NZOC. Bram, Lejorben, Wendy (mijn zus)en Luuk (neefje) komen volgende week naar Parijs om zowel Nieuw-Zeeland als Nederland aan te moedigen.

Er zijn een aantal nieuwe foto’s toegevoegd aan deze site, met name van onze jongens, die een goede indruk geven van ons huidige bestaan hier in Christchurch, NZ. Nogmaals, hopen wij dat iedereen die dit leest in goede gezondheid is, en “don’t be shy” om een berichtje achter te laten. Helaas zien wij geen lijst van emails, dus is het niet helemaal duidelijk wie dit ontvangt.

Heel veel groetjes,

Lejorben, Hans, Bram en Stijn xxx

• 20 Juli 2024 - 11:57

Joyce Nikkessen :

Leuk weer van jullie te horen. Succes met alles. Groet Joyce

• 20 Juli 2024 - 12:19

Arjan:

Dag fam Lutters, het werd wel tijd dat er weer een vlog kwam ik twijfelde al jaren om hem uit mijn mailinglist te halen.