DVD KIJKEN IN BIOSCOOP!!!! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu DVD KIJKEN IN BIOSCOOP!!!! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu

DVD KIJKEN IN BIOSCOOP!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans, Lejorben, Bram & Stijn

30 Juni 2007 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Lieve allemaal,
even een berichtje zonder foto's, maar wel met een leuk verhaal. Onze Bram heeft vandaag namelijk de tijd van zijn leven gehad, samen met papa. Wij, Hans en ik, hadden Bram een grote verrassing beloofd als hij lief zou zijn vanochtend en goed zou luisteren (tja, zijn oortjes zitten nogal eens "verstopt" de laatste tijd!). Dus Bram gedroeg zich behoorlijk voorbeeldig en als we hem wat vroegen, hoefden we dat voor de verandering maar 1 keer te doen.

Dus, zoals beloofd, na de middag was het zover. Bram was heeel nieuwsgierig. Bram mocht samen met papa naar............ de film!!! En niet zo maar, nee, in een heuse bioscoop! Samen met papa mocht Bram naar Shrek 3!!! Hij was konig te rijk. Met een goed gevulde "feesttas" ging hij samen met papa op pad. Zijn oogjes glunderden van trots!

Ondertussen deed Stijntje lekker zijn middagdutje en die mocht later met mama lekker naar de speeltuin wandelen. Ook niet verkeerd, want het zonnetje scheen heerlijk en het was gewoon warm buiten. Rond 17.00 uur kwamen Bram en papa weer thuis. En hoe had Bram het gevonden?

GEWELDIG!!! Bij binnenkomst vertelde hij meteen dat hij met papa naar de "bioscoper" was geweest om de DVD van Sherk 3 te kijken! En Shrek was volgens Bram "hoog in de lucht" Papa vulde het verhaal verder aan. Bram had genoten. Tijdens de film had hij af en toe lekker zitten kletsen en de rest van de bezoekers ook op de hoogte gehouden van wat er zich op het doek afspeelde. "He papa, da's Shrek en Donkey!" En wat was Bram nog meer opgevallen? Shrek 1 en 2 praten Nederlands, maar Shrek 3, die praat Engels! Welterusten maar weer!

Veel liefs,
Lejorben xxx

  • 30 Juni 2007 - 17:43

    NiMa:

    wat is het toch een heerlijk joch!!! ja Bram dan hè ;)

  • 01 Juli 2007 - 14:43

    Tante Ria:

    Hallo allemaal ik ben bij tante wilma en heb net de foto's en berichtjes zitten lezen en foto's bekeken .
    Dus vondt ik dat ik snel wat van mij moest laten horen ooit komt de tijd dat ik het zelf op mijn computer heb.
    Maar dat heeft een reden omdat onze Leon mij zo goed op de hoogte houdt .
    De foto's zijn prachtig en zeker van die twee boefjes .Ook ik geniet met volle teugen van mijn drie kleinkinderen.
    Ik kreeg vorige week een uitnodiging van onze John&Annelies om met hun naar Ootenrijk op vakantie tegaan .En ook nog lux hun met de auto en ik met het vliegtijg. Emma en Thijs vinden het fijn dat Oma met hun meegaat.Ik wens jullie een hele goede tijd in CHC.groeten tante Ria Deurne.P.S Guus heeft zijn eerste stapjes ook gezet een dapper kereltje groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 September 2016

10 jaar in Nieuw Zeeland!!!

04 Oktober 2011

Christchurch New Zealand 4 oktober 2011

06 November 2007

Bedankt allemaal voor jullie steun!!

04 September 2007

EEN MOOIE VADERDAG

20 Augustus 2007

Zomer weer in zicht!!
Hans, Lejorben, Bram & Stijn

Actief sinds 25 Sept. 2006
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 53100

Voorgaande reizen:

10 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: