Weer online!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu Weer online!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu

Weer online!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans, Lejorben, Bram & Stijn

19 November 2006 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo allemaal!

We zijn er weer. Afgelopen week is op maandag onze container gearriveerd. Het lossen ging vrij snel. Helaas hebben onze spullen wel wat schade opgelopen zoals de eetkamerstoelen, het bed, het dressior, het koffiezet-apparaat enz..

Maar goed daar zijn we gelukkig voor verzekerd dus dat zal allemaal wel goed komen. We hebben het goed naar de zin in ons nieuwe huis. We moeten nog heel veel uitpakken maar het voornaamste is nu inmiddels uitgepakt. Lejorben heeft vanaf deze week drie weken vakantie. Ze heeft haar stage goed afgerond. Het is nu dus wachten op het voltooien van de "nurse registration". Dat zal een paar weken duren. 11 december begint Lejorben als NZ verpleegkundige.

We hebben er sinds afgelopen week een tweede auto(otje) bij. Het is een groene Fiat Punto. Voor ons natuurlijk niet onbekend. We moeten helaas de auto liefhebbers onder ons weer teleur stellen. Geen velgen maar gewoon wieldoppen. Foto volgt nog.

Nogmaals voor degene die met regelmaat onze website bezoeken. Meld jezelf aan (voor degene die dit nog niet gedaan hebben) op de mailingslist. Dan krijg je automatisch onze nieuwe berichten.

(O)ma Lutters is afgelopen week jarig geweest. Nog van harte gefeliciteerd mam/oma! Wel even wennen dat het nu anders is. Bram vond het ontzettend leuk oma gesproken te hebben. Hij had veel te vertellen wat vrij ongebruikelijk is. Hij was er dan ook de hele dag mee bezig. Maar..... opa en oma komen op vakantie en dat weet hij ons met regelmaat te vertellen. Ook ome Jan (Willem) zien we hier ook regelmatig rond rijden in zijn zilveren Golf (volgens Bram). Hier rijden nl. veel VW Golf.

Ons Stijntje blijft ook goed doorgroeien. Hij slaapt nu samen met Bram op één kamer. Dat is af en toe bal!! Met name Stijn weet Bram regelmatig uit te dagen. Dat is prachtig om te zien. Gelukkig gaat het erg goed met die twee op één kamer. Stijn tijgert nu. Het zal niet lang meer duren of hij begint met kruipen. Hij heeft nog steeds geen tandjes. Ook dat zal niet lang meer duren.

Dat was het dan weer!! Tot mails of horens.

Groetjes,

Hans, Lejorben en Bramstijn

• 19 November 2006 - 12:33

Ton En Jan:

Hoi lieverds,
    Gelukkig zaten jullie niet in die container, het zou jammer geweestzijn als jullie vol deuken en blauwe plekken aangekomen waren.
    Fijn dat jullie het zo goed maken. We lezen vol belangstelling jullie website.
    Alle goeds en groeten,

Jan en Ton

• 19 November 2006 - 12:43

Dimphy:

Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie belevnissen!
    Fijne (werk) vakantie.

• 19 November 2006 - 13:31

NiMa:

Hey!!!!! Deuken brengen geluk, zullen we maar zeggen! Maarre dat jullie in Nederland EINDELIJK op het laatste moment een goed bed geregeld hadden, en dat ie nu niet tegen een oceaangolfje blijkt te kunnen, is wel jammer hoor :( !!! we zijn benieuwd naar een foto van de groene Punto met roze bumper...

• 19 November 2006 - 19:01

Tonny & Cor:

Hallo daar, lezen regelmatig jullie website en hebben bijna alle foto's binnengehaald. Is erg leuk om op deze manier op de hoogte te blijven. Hebben het e.mail adres ook doorgestuurd. Groetjes van ons allen en het allerbeste met jullie daar.

• 20 November 2006 - 08:49

Jannellyenjohn:

Hoi Fam Lutters even
    een groet van uit overasselt fijndat het goed gaat met jullie we zijn wel een beetje jaloers op dat mooie weer daar bij jullie hier regent het leuk om jullie te volgen en vooral die mooie foto,s te zien groetjes en tot de volgende keer

• 21 November 2006 - 00:51

Kiwi Twan:

Wat raar dat je zo plotseling niets meer hoort van de Ajacieden op deze site. Oude vertrouwde plekkie? Groeten van Bontempi de Buffel

• 24 November 2006 - 17:08

Marijke En Sharony :

Hallo Lejorben, Hans, Bram en Stijn.
    Wij zijn lekker aan het werk en hebben je kinderen zojuist bewonderd. Ook jullie hele omgeving ziet er veelbelovend uit! We willen best heel eventjes ruilen. Even een nieuwtje over mij (Sharony) ga toch burgerlijk worden en mijn eigen (nieuwe) huis weer verkopen.........ai.....
    Met oma Marijke ook alles heel goed! We gaan nu even werken, groetjes ook van onze lieve patienten!!