Weg uit de bunker!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu Weg uit de bunker!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu

Weg uit de bunker!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans, Lejorben, Bram & Stijn

10 Oktober 2006 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo allemaal,
hier weer even een berichtje van ons. We hebben een aantal lastige dagen achter de rug, maar nu gaat het weer de goede kant op met ons. We komen in het ritme hier en de jongens slapen 's nachts weer door. Het appartement is echter best klein. Het voelt een beetje aan als een kleine, betonnen bunker, ondanks het uitzicht tussen de andere flats door. Daarnaast ligt het hotel midden in de stad met veel minder groen etc eromheen als we verwacht hadden. Daarom vertrekken we donderdag 12 oktober uit het hotel. Nadat Lejorben een gesprek heeft gehad bij het ziekenhuis waar ze gaat werken, gaan we 's middags lekker naar Whangarei(de plaats waar Hans ook altijd met zijn ouders heeft gewoond). Hier gaan we familie en vrienden opzoeken en lekker uitwaaien op het strand.

In Whangarei verblijven we de eerste paar nachtjes bij Sony en Shirley Davies (vrienden van de ouders van Hans). Hoogst waarschijnlijk zitten we daarna een paar dagen in een appartement in Matapouri, bij Shirl en Ben Hathaway, de ouders van Fred (vriend van ons). Eind volgende week komen we terug. Daarna zullen we tijdelijk bij Fred zelf gaan wonen. Zijn medehuurders vertrekken volgende week en hij vond het wel gezellig als we bij hem zouden blijven totdat de container hier is met onze spullen.

In plaats van 16 oktober, begint Lejorben 23 oktober met haar stage in het ziekenhuis. Dit hebben we kunnen regelen daar. Het geeft ons nog een week extra de tijd om wat bij te komen en in het ritme te komen hier.

We zijn nog op zoek naar een huurhuis, maar dat moet voordat de container komt echt wel in orde komen. Vanaf donderdag zijn we eigenlijk alleen mobiel bereikbaar. We proberen jullie ook op de hoogte houden via deze site, maar dat zal niet overal even goed mogelijk zijn. We doen ons best. Tot gauw weer en veel liefs van ons 4-tjes uit Auckland!!!

Groetjes, Hans, Lejorben, Bram en Stijn xxxx

  • 10 Oktober 2006 - 09:37

    NiMa:

    Telepathie? Zit ik een mail aan jullie te sturen, krijg ik een berichtje dat deze website is aangepast.... nou ja het bewijs dat we jullie nog niet zijn vergeten ;)

  • 10 Oktober 2006 - 09:49

    Jw, Wendy En Koen:

    Fijn dat jullie alles een beetje hebben kunnen regelen en dat jullie even bij Fred mogen wonen. Dat is al heel wat leuker voor de boys. Hij heeft zelfs een klein tuintje. Ook fijn dat je wat later kunt beginnen lejorben want dit hebben jullie even nodig. Veel plezier en sterkte in Whangarei. Doe iedereen de groetjes van ons. Dikke kus voor de jongens en natuurlijk a big hug voor Fred en jullie. Fijn dat Fred zo goed voor jullie zorgt.

    See ya!

  • 10 Oktober 2006 - 10:11

    Leo Lutgens:

    Dag Hans. Ik hoor nu voor het eerst dat je daadwerkelijk in Nieuw Zeeland bent samen met je gezin. Veel succes en vooral veel gezondheid daar. Zelf ben ik nog aan Manuele Lymfedrainage begonnen. Tot schrijfs.

    Leo Lutgens

  • 10 Oktober 2006 - 10:59

    Tina&Gerri:

    Beste Hans-Lejorben-Bram en Stijn.
    stap voor stap naar het volgende en daar zijn jullie goed mee bezig.
    doe de familie de groeten als je ze ziet.probeer een E-mailadres te krijgen zodat het kontakt wat vlotter verloopt.
    vele groeten.ook van Peter-Tina-Gerrit

  • 10 Oktober 2006 - 12:57

    Arjan & Anne:

    Hey Hans, Lejorben & de kids,

    Fijn om te horen dat alles goed gaat daar!!! Super leuke foto's ook, zo kunnen we jullie blijven volgen!! en dat blijven we natuurlijk doen!!

    Groetjes Arjan & Anne

  • 10 Oktober 2006 - 13:25

    Joris:

    Hoi Alle 4,

    Leuke foto's en blij voor jullie dat jullie weg kunnen uit de betonnen bunker. Fijne week toegewenst met het uitwaaien. Lejorben succes met de start de 23 e.
    Groetjes Joris en Monique (ex- collega's)

  • 10 Oktober 2006 - 14:43

    Suus:

    Haai!!!!
    ff n mailtje uit het geweldige Boxmeer, hahaha
    hier regent het pijpestelen dus echt geweldig is het niet.Alles gaat goed dus, gelukkig. Echt heel cool dat iedereen hier alles kan volgen, ben erg benieuwd naar nieuwe foto's en verhalen. n dikke hug aan Bram, Stijn en Lejorben en tot mails!!!!

  • 10 Oktober 2006 - 16:42

    Math & Jeanne.:

    Hallo Lejorben, Hans, Bram en Stijn.
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en we hebben genoten van de foto's. Prachtig zo'n site; wij kenden dit nog niet.
    Veel succes bij jullie verdere inburgering en integratie.
    Groetjes, M&J

  • 10 Oktober 2006 - 18:58

    10y.:

    haay,
    wel dat klinkt goed allemaal ! gelukkig.
    veel plezier en geniet ze !!
    kuzzzzzzzzzzzzzzzz.

  • 11 Oktober 2006 - 09:51

    Pa En Ma Lutters:

    Even een berichtje uit Tenerife. Het is hier warm, droog en kleurrijk. Een eiland als NZ maar veel droger.
    Ik heb gelezen dat jullie momenteel in Whangarei zijn. Heb je al een auto gekocht of ben je met de bus gegaan? Doe iedereen (familie en bekenden) veel groeten van ons. Zo te zien op de foto´s gaat het goed met onze knulletjes. Komt goed uit, dat de huurders van Fred gaan verkassen. We hebben Tante Wilma, Tante Ria en Ome Andre ook al ontmoet hier. Zij zijn gisteren aangekomen. Dit is het voor nu. Tot de volgende keer.(O)pa en (O)ma Lutters

  • 11 Oktober 2006 - 12:07

    Sharony:

    Hoi,
    Heb jullie persoonlijk misgelopen voor jullie vertrek. Leuk om jullie ervaringen te lezen via de site!!
    Luc en ik komen volgend jaar op bezoek....misschien.....
    Alle goeds.
    Sharony



  • 11 Oktober 2006 - 16:43

    Harrie Diepenbrock:

    Wat prachtig dit avontuur van jullie. Ik houd jullie in de gaten via deze website.
    veel liefs en geluk...!!!

  • 12 Oktober 2006 - 07:56

    Maud:

    Heerlijk dat jullie zulke goede vrienden hebben die jullie opvangen!
    Groetjes!

  • 12 Oktober 2006 - 08:00

    Rianne Anthony Guus:

    hallo luitjes. goed dat jullie naar fred toe kunnen. vooral leuk voor stijn zodat hij lekker buiten uit kan. ik vond het skype super ondanks dat de verbinding niet zo goed was. veel plezier. groetjes en knuffels van ons uit deurze. Anthony Rianne en onze Guus

  • 12 Oktober 2006 - 11:00

    Tante Alda:

    heel slim van jullie ,even rustig aan doen dan komt alles goed
    groetjes uit kaatsheuvel

  • 12 Oktober 2006 - 11:03

    Tante Alda:

    heel slim van jullie ,even rustig aan doen dan komt alles goed
    groetjes uit kaatsheuvel

  • 13 Oktober 2006 - 00:20

    Paul En Manon:

    Heel veel succes met het settelen in Nieuw Zeeland. Fijn dat jullie alles een beetje hebben kunnen regelen en wat rustiger aan kunnen doen om te wennen.We contacten!

    Liefs PAul en Manon

  • 13 Oktober 2006 - 01:25

    Paul En Nicolle:

    Hoi,

    ben ff wezen Net_werken maar 't is net werken. Whangarei biedt in ieder geval ff de rust die jullie wel ff kunnen gebruiken. Pak jullie voordeel daaruit en laadt je op voor the bang. Binnenkort gaat 't normale leven beginnen met werken, boodschappen doen en uiteraard de jongens opvoeden. Ik zorg ervoor dat ik kan skypen zodat ik als peetoom kan zorgdragen voor de christeijke opvoeding van onze jongens. Ik moet nou gaan slapen van Nicolle want volgens haar is dit niet meer normaal Tot over 2,5 uur want dan begint morgen. Doei.

  • 13 Oktober 2006 - 11:54

    10us:

    Ik lees net dat Sharony en Luuk vlgd jaar komen wel dan kom ik met kerst !! alleen !
    kuzzzzzzzzzzzzzzzz en oant maals.

  • 13 Oktober 2006 - 16:44

    Miriam:

    Hoy, goed te horen dat jullie goed aangekomen zijn, jammer van de bunker. Leuke foto's vooral van de kids groetjes aan jullie alle vier
    Miriam

  • 13 Oktober 2006 - 21:29

    Ramona:

    Hee Gans, Lejorben en mooie mannetjes... eindelijk een berichtje vd displee! Errug leuk om zo op de hoogte gehouden te worden (Foto's! Nice!). Hier gaat t zn gangetje dus no worries. Aklimatiseer ze enne Gans: ik heb mn eigen "old spice" aan een vriendin gegeven hahaha. Groetjes en tot horens.

  • 14 Oktober 2006 - 13:00

    Paul En Nicolle:

    Goed om te lezen dat de jongens snachts goed door slapen. Ben bezig met skype en heb de webcam inmiddels ook binnen. Tot bels en ziens dus.

    Doei

  • 14 Oktober 2006 - 13:25

    Sanne & Jacco:

    Hallo Bram, Stijn, Leorbe en Hans,
    Fantastisch dat jullie zo'n website hebben. Erg leuk dat je van tijd tot tijd laat weten hoe het jullie vergaat. Ook de foto's zijn erg leuk. Samen met Sanne schrijf ik dit berichtje nu. Lars ligt op bed en Sacha moest vandaag werken.
    Aan de hand van jullie foto's hebben we op Google Earth gekeken waar jullie ongeveer wonen.
    We blijven jullie volgen.
    Groeten van Sanne, lars, Sacha en Jacco.

  • 14 Oktober 2006 - 13:36

    Sanne & Jacco:

    Hallo Bram, Stijn, Leorbe en Hans,
    Fantastisch dat jullie zo'n website hebben. Erg leuk dat je van tijd tot tijd laat weten hoe het jullie vergaat. Ook de foto's zijn erg leuk. Samen met Sanne schrijf ik dit berichtje nu. Lars ligt op bed en Sacha moest vandaag werken.
    Aan de hand van jullie foto's hebben we op Google Earth gekeken waar jullie ongeveer wonen.
    We blijven jullie volgen.
    Groeten van Sanne, lars, Sacha en Jacco.

  • 14 Oktober 2006 - 13:43

    Sacha:

    Jaaa, daar is ze dan. Even een berichtje van mij. Blij jullie gezichten te zien en jullie verhaal te lezen. Veel bewondering, nog steeds. Maar ook.. ik moet er niet aan denken. Daarom hoop ik des te meer dat het jullie allemaal goed gaat. En zeker mijn kleine mannen. Leuk om ze zo te kunnen zien. Geef ze maar een dikke kus van mij.
    En we mailen binnenkort een paar foto's naar jullie. Zul je zien dat het ook goed met ons gaat.
    Veel succes op je werk Lejorben. Je redt het wel!!
    Dikke kus van mij.

  • 15 Oktober 2006 - 20:13

    Wilma Andre Ria:

    hallo hans en familie hier even een groetje uit Tenrife hoe staan de zaakjes bij jullie naar ik hoop goed .ik zit dit bericht samen met jullie mam te schrijven die gaan morgen weer naar huis voor ons is het nog een weekje.het weer in tenerife is zeer goed .we volgen jullie via de site.We gaan nu met z

  • 16 Oktober 2006 - 17:35

    T. Gerrie & O. Frans:

    Wij zijn net thuis van toch weer een gezellige vakantie met jullie pa en ma en willen ook even gedag zeggen.
    Wij hopen dat jullie er gauw in slagen een passend huis te vinden zodat het nieuwe leven echt kan beginnen.Groetjes van ons en een knuffel aan Bram en Stijn.

  • 16 Oktober 2006 - 19:54

    Paul En Nicolle:

    Hallo,

    Graag een fototje van de nieuwe Zafira. Ben uiteraard best benieuwd. Groeten aan de jongens en tot skype!! Ook ik heb het inmiddels geregeld (laten doen).

    Paul

  • 18 Oktober 2006 - 07:38

    Jan En Ans Ten Haaf:

    Lieve Lejorben, Hans en kids,

    Via Petra en Emiel blijven we op de hoogte van het wel en wee van jullie verblijf in Auckland. Heb ik jullie al verteld hoe geweldig wij het vinden dat jullie deze stap hebben durven nemen? Wij hopen dan ook dat jullie een fantastisch nieuw vaderland hebben gevonden waar jullie je echt thuis kunnen voelen. Zeer regelmatig denken we aan jullie en wij wensen jullie het aller, allerbeste. Lieve groeten van ons uit Gennep.

  • 18 Oktober 2006 - 15:03

    Rianthony:

    hallo luitjes
    gewoon ff gedag zeggen. verder niets bijzonders te melden.
    groetjes Anthony Rianne en natuurlijk onze vriend Guus

  • 19 Oktober 2006 - 07:05

    Jw Wendy En Koen:

    Hellooooooooo, Alles ok? Hoe gaat ie in Whangarei? Doe iedereen de groetjes van ons. Hier alles ok.

    See ya

  • 20 Oktober 2006 - 14:07

    Marieluc:

    Hoi, familie

    Hoe gaat ie?
    Leuk om het een en ander te lezen over jullie verblijf in Wangharei.
    Ik vond het zo leuk die combinatie van namen net als bij Rianne en Anthony dat wij dat ook gedaan hebben, leuk he.
    Ik hoop dat jullie je plekje vinden daar in Nieuw-Zeeland. Ik heb nog keihard moeten huilen toen je weg was, Hans. Dus trek het je niet aan dat het alleen bij Lejorben was. Nou genoeg
    gezanikt, niks te doen, dat zie je wel.
    Groetjes, Luc, Marie-Jose en de kids.

  • 21 Oktober 2006 - 17:17

    De Buuf:

    hey buum en buuf

    ik heb vanaf nu skype erop gezet ik hoop dat het lukt want ik wil jullie graag weer een keertje horen

    groetjes de buuf xxx

  • 10 Mei 2007 - 10:13

    Claudia Teunissen:

    Beste Lejorben.

    Ik heb van Anouk (collega) jullie mailadres gekregen, maar ik krijg mijn bericht telkens terug. Heb je misschien een ander adres waar ik jullie op kan mailen zonder dat het op deze site komt?
    Zoja, zou je dit dan naar claudia_teunissen@hotmail.com willen sturen? Dan kan ik iets meer tekst en uitleg geven waarom ik jullie benader. Alvast bedankt.
    Groetjes Claudia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 September 2016

10 jaar in Nieuw Zeeland!!!

04 Oktober 2011

Christchurch New Zealand 4 oktober 2011

06 November 2007

Bedankt allemaal voor jullie steun!!

04 September 2007

EEN MOOIE VADERDAG

20 Augustus 2007

Zomer weer in zicht!!
Hans, Lejorben, Bram & Stijn

Actief sinds 25 Sept. 2006
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 53104

Voorgaande reizen:

10 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: