Just a lazy friday afternoon!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu Just a lazy friday afternoon!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu

Just a lazy friday afternoon!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans, Lejorben, Bram & Stijn

15 December 2006 | Nieuw Zeeland, Auckland

Haere Mai (welkom)!!

De eerste week na onze vakantie zit er weer op. De jongens zijn goed hersteld van hun ziek zijn, en ineens krijgen we fantastisch mooi weer.

We hebben besloten om maart a.s. naar het zuidereiland te gaan om eens rond te kijken. Met name Christchurch en Nelson hebben onze voorkeur. We gaan dit hopelijk doen als mijn ouders hier zijn. Dan komt die "burgerbak" (Zafira) waar ik zo links en rechts wat commentaar op gekregen heb toch nog goed van pas.

Vandaag (vrijdag) ben ik met de jongens beneden naar het strand gegaan. Lejorben kwam direct van werk naar het strand. Het was heerlijk weer. Onze Bram heeft zo gespeeld dat hij niet eens in de gaten had dat Lejorben er al een tijdje was.

Lejorben heeft thuis tussendoor even wat eten warm gemaakt zodat we dat lekker op het strand konden op eten. Vervolgens heeft Stijn een tukje gedaan in het strandtentje dat we mee genomen hadden. Bram ging vervolgens weer lekker verder spelen met de kinderen op het strand. Kortom "just a lazy friday afternoon". Heerlijk!!

Groetjes Hans, Lejorben & Bramstijn xxxx

  • 15 December 2006 - 09:03

    Hans En Jos Eeken:

    Wat 'n heerlijk idee, uit je werk/huis zo het strand op lopen.
    Wij wensen jullie een geweldige zomer toe.. groetjes uit Hoofddorp/NL.

  • 15 December 2006 - 11:40

    Rob Mennen:

    Hallo allemaal,

    als ik zo die berichtjes van jullie lees denk ik dat jullie een goede keus hebben gemaakt om te emigreren. Ook begint het bij mij steeds meer te kriebelen om een keer vakantie in New-Zealand te komen vieren. Wie weet komt het er nog van.
    Allemaal de hartelijke groeten en tot mails.

    Rob

  • 15 December 2006 - 12:26

    NiMa:

    Nou mijn vrijdagmiddag is niet zo lazy hoor :( ga zo eindelijk de beruchte trap afschilderen!!!! ´k Ben jaloers op jullie.
    XXX Margreet

  • 16 December 2006 - 14:22

    Jacco Robbe:

    Hallo Hans, Lejorben, Bram & Stijn,

    Leuk om te zien dat het zo goed gaat met jullie. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik best jaloers ben als ik zie dat jullie na je werk zo even aan het strand kunnen uitrusten. Wat heerlijk lijkt het me om aan het strand te eten. Ik gun het jullie van harte. Fijne zomer en groeten uit Malden.

    Jacco.

  • 21 December 2006 - 11:53

    Tante Alda:

    hallo lieve fam.ik wil jullie namens ons hele fijne feestdagen wensen en gezellig een paar dagen doorbrengen met manon en paul
    heel veel groetjes en leuk dat manon en paul met kerst bij jullie zijn
    tante alda en ome raymond

  • 21 December 2006 - 17:14

    Heiko:

    Hallo Hans, Lejorben, Bram & Stijn,
    Jullie mailtje is goed aangekomen!!! Erg leuke foto! Ik zal de foto met de nieuwjaarsborrel ophangen in de kantine en de kleedkamer! We staan trouwens 3e, als je het nog niet wist Hans...!
    Veel succes!
    Groet uit Milsbeek!!!

  • 23 December 2006 - 18:46

    Mart Van Boekel:

    Hans, Lejorben en de "Kiwi-kids',

    Nog maar een paar maanden geleden afscheid genomen van Nederland de S.V. Milsbeek....
    En al deze berichten, foto's en verhalen laten zien dat het goed met jullie gaat. Fantanstisch.
    Een droom komt uit.
    We blijven jullie volgen...
    Een gezond en succesvol 2007..

    Mart van Boekel




  • 24 December 2006 - 19:12

    Nicolle En Paul:

    Zit nu op een niet beveiligde internetverbinding want de onze is ff kaduuk. Leuk om weer alle foto's en berichten te lezen. Gisteren de 25 jarige bruiloft gehad van Tanta Alda en Ome Ramon. Heel leuk feest. Nog een tijd gesproken met de ouders van Paul. Hele fijne feestdagen en geniet maar lekker van het mooie weer. Groetjes en tot skype!

  • 31 December 2006 - 11:37

    Frans Jozef:

    Vanaf deze gletsjer wensen wij jullie een prettige jaarwisseling toe en vooral en gezond en voorspoedig nieuwjaar.Op dit moment is het bij jullie al nieuwjaar. Frans Jozef, Josien, Anouk, Freek, Teun, Franken Bregje.

  • 31 December 2006 - 18:01

    Monique Becker:

    Hey familie Lutters,
    nog net in het oude jaar(hier) wens ik jullie een heel goed nieuwjaar en de allerbeste wensen!
    Ik vind het heel leuk om af en toe van jullie avonturen te mogen meegenieten!
    Dikke kuzzzzzzzzzzz en een knuf van Monique, Erik, Anne en Daan Ruijs- Becker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 September 2016

10 jaar in Nieuw Zeeland!!!

04 Oktober 2011

Christchurch New Zealand 4 oktober 2011

06 November 2007

Bedankt allemaal voor jullie steun!!

04 September 2007

EEN MOOIE VADERDAG

20 Augustus 2007

Zomer weer in zicht!!
Hans, Lejorben, Bram & Stijn

Actief sinds 25 Sept. 2006
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 53095

Voorgaande reizen:

10 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: