Nu gaat het pas echt beginnen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu Nu gaat het pas echt beginnen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu

Nu gaat het pas echt beginnen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans, Lejorben, Bram & Stijn

28 November 2006 | Nieuw Zeeland, Auckland

Haere Mai (welkom)!!!!

De dozen zijn uitgepakt, en alles op een aantal dozen na heeft een plekje gekregen.
Heerlijk... we hebben nog twee weken vakantie en genieten er echt van.

Het is prettig om je eigen spulletjes weer om je heen te hebben. Het huis is ontzettend gezellig en de omgeving is werkelijk prachtig. Afgelopen zaterdag zijn we voor het eerst een dagje uit wezen stappen. Bram vond het fantastisch om naar de dierentuin te gaan. Dat kan ook niet anders. Madagascar (tekenfilm) had hij ook pas voor de 639ste gezien. Dus het werd dan ook tijd om 'the wild' eens echt te gaan bekijken. Voor hem de dag van zijn leven. Hij rende van het één naar het ander. Stijn vond alles wel best. Lejorben en ik hebben ook enorm genoten van het feit dat we nergens meer naar om hoefde te kijken als alleen naar die twee natuurlijk.

Zondag zijn we naar het strand gelopen. Dit is dus de straat uit en je bent er al. Het strand heet Howick beach. Zeer kind- vriendelijk. Grappig om te zien hoe alle 'kiwi kids'op hun blote voetjes door het schelpenzand rende. En Bram daarentegen als een 'onhandige zandhaas' rond strompelde omdat hij pijn had aan zijn voetjes. Dit zal heel snel veranderen. Over een paar weken weet niet beter en wordt het dus ook een échte 'Kiwi kid'. Toen we Stijn in het zand parkeerde begon hij direct aan zijn strand diner. Zijn hele mondje zat onder het zand. Maar hij vond het niet erg. Het was lekker!!

Morgen (dinsdag) gaat Lejorben een dagje shoppen met Mirjam. Ik entertain de kids en zo genieten we van onze vakantie. Over het weer mogen we ook niet mopperen. S'avonds regent het en overdag is het mooi weer. Ik denk dat ik morgen dus weer even naar het strand ga.

We hopen dat jullie de foto's leuk vinden en ..... tot mails, horens of Skype,

Groetjes van Hans, Lejorben & Bramstijn

• 27 November 2006 - 12:52

ArjAnne:

Hey Hans, Lejorben en kids

Erg mooie foto's!!
    Goed om te horen dat het zo gaat!!
    Geniet nog lekker van jullie vakantie!
    Groetjes Arjan & Anne

• 27 November 2006 - 17:15

Ton En Jan:

Lieverds,
    wat een genot daar. het fijnste is om aan de hand van de foto's te zien dat jullie het blijkbaar geweldig naar jullie zin hebben. Jullie zien er prima uit.
    Gewoon doorgaan met genieten, en van grote afstand genieten wij mee.

• 27 November 2006 - 17:48

Rob En Ilse:

Hallo allemaal,

erg leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie. Geniet nog lekker van jullie vakantie en we zien jullie volgende berichtje wel verschijnen.

Groetjes

Rob en Ilse

• 27 November 2006 - 19:16

Rianthony:

ha luitjes.
    leuk bericht weer. mooie foto's. hele fijne vakantie toegewenst. Wij gaan morgen gewoon weer stressig naar het werk. (zullen wij jullie ook eens jaloers maken!)
    groetjes Anthony Rianne en onze Guus.

• 27 November 2006 - 22:06

Joyce:

leuk af en toe jullie belevenissen te horen en zien groet

• 28 November 2006 - 09:03

Kiwi Twan:

Ben daarnet in Wellington aangekomen, groot schip met een prachtig uitzicht. De fiets is verdwenen, bel een dezer dagen wel op of aan!

• 28 November 2006 - 13:08

Dimphy:

Wauw, ik ben onder de indruk en jaloers om jullie in korte broek in de zon op het strand te zien!!

• 28 November 2006 - 13:47

Tante Alda:

dDe fotos zijn erg leuk de sint is wel vroeg bij jullie maar wel leuk.Fijn dat nu alles ingericht is en geniet nog even van jullie vakantie in het nieuwe huis heel veel groetjes uit kaatsheuvel

• 29 November 2006 - 22:31

Maud:

Geniet lekker van de vrije dagen.
    Leuk dat Sinterklaas ook Nieuw Zeeland heeft aangedaan! :)

• 01 December 2006 - 14:42

T.gerrie En O.frans:

Fijn dat jullie je eigen spullen weer hebben en alles ingericht is.
    Nu kunnen jullie in ieder
    geval de komende dagen van een welverdiende vakantie genieten, samen met de kids.

groetjes van ons uit Deurne

• 03 December 2006 - 00:57

Paul En Manon:

Wat een leuke foto's zeg! Zo te zien gaan jullie een geweldige toekomst tegemoet in Nieuw Zeeland. Geniet ervan en tot ziens!Ow ja, hebben jullie zojuist een mail gestuurd.

xx Paul en Manon

• 04 December 2006 - 11:37

Danique:

fijn dat het zo goed gaat daar in het verre nieuw zeeland!! aan de fotos te zien vermaken de kinderen zich ook prima!! Nog een hele fijne tijd daar groetjes danique