AUCKLAND.........GOOD BYE!!!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu AUCKLAND.........GOOD BYE!!!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu

AUCKLAND.........GOOD BYE!!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans, Lejorben, Bram & Stijn

16 Mei 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo allemaal,

Zoals je op de foto's kunt zien staan we op het punt van vertrekken naar Christchurch. Vandaag is er een verhuisbedrijf met een container onze spullen komen ophalen. Morgen vertrekt deze met de boot naar CHCH en over precies over een week staan onze spullen in het nieuwe huis.

Naast het afscheid nemen van familie en vrienden betekent het ook afscheid nemen van Auckland. We hebben het er zeer goed naar de zin gehad. Mede ook omdat we wisten dat het maar tijdelijk zou zijn.
Auckland zal altijd een speciaal plekje in ons hart blijven houden. Het is een goede start geweest van onze emigratie naar Nieuw zeeland.

Ook ons knus huisje aan zee zullen we missen. Sommigen noemde het een "Anton Pieck" huisje of een klein museum. Voor ons was het liefde op het eerst gezicht. Een typsich Nieuw Zeelandse cottage van bijna 100 jaar oud. Visite en vakantiegangers vonden het ook een heel gezellig huisje. We gaan wel op het juiste moment omdat het in de winter "freezing cold" is. Bijna geen isolatie dus niet goed voor de boys.

Bram gaat morgen voor de laatste keer naar zijn school in Howick. En onze Stijn heeft ....jawel.... zijn eerste drie stapjes gezet. Net zoveel als de tandjes die hij in zijn mond heeft. Dat duurt dus ook niet lang meer voordat we daar acheraan kunnen rennen! Met de jongens gaat het goed. Bram heeft goed mee geholpen met de verhuizing. Hij vond het leuk om te sjouwen en natuurlijk papa te helpen.

Voor Lejorben en mezelf is de verhuizing tot dusver heel voorspoedig verlopen. Zondag 20 mei vertrekken we naar CHCH. We rijden met onze twee auto's en gaan via Tauranga waar we nog bij vrienden langs gaan naar Palmerston North. Vervolgens via Wellington met de boot naar het Zuidereiland waar we in Picton blijven om te overnachten. Op woensdag 23 mei arriveren we in CHCH.

Een nieuwe start dus in een prachtig mooie stad waar we met veel zin naar toe gaan. We zullen het wel weer helemaal van het begin moeten opbouwen. Geen vrienden, familie of bekende in de buurt wat we in Auckland wel hadden. Maar dat wisten we van tevoren en gaan er flink de schouders onder zetten om er in CHCH een mooie toekomst van te maken. Het is zowieso prettig te weten dat opa en oma met regelmaat naar ons toekomen. Met name Bram mist opa en oma. We laten hem dan ook regelmatig even (onder begeleiding) naar Nederland bellen of Skypen. Als hij ze dan gesproken of gezien heeft dan is het ook weer goed.

Lejorben begint op 5 juni in CHCH Hospital en ik ga begin juni aan de slag met solliciteren. Bram mag al snel na aankomst naar zijn nieuwe school in Avonhead. Hij kan zo weer makkelijk de draad oppakken. Hij begint al echt een beetje engels te praten. Ook thuis!! Dus voor ons werk aan de winkel om ook zijn Nederlands goed te blijven onderhouden.

We hebben naar alle familie en vrienden een adreswijziging gestuurd. Mochten we iemand per ongeluk toch vergeten zijn laat dit dan ons even weten en dan zorgen we daar alsnog voor.

Dat was dan het laatste bericht vanuit Auckland. Tot Ziens en tot de volgende keer in Christchurch.

Groetjes Hans, Lejorben, Bram & Stijn

• 16 Mei 2007 - 12:20

Fam Kuypers:

hoihoi allemaal!!
    heel veel succes met de verhuizing!! wij weten zeker dat het in CHCH helemaal goed gaat komen met jullie!!
    veel plezier daar!!
    doeidoei groetjes uit deurne

• 16 Mei 2007 - 12:24

Dimphy En Mark:

Waar halen jullie toch de kracht vandaan? De zeelucht? Heel veel sterkte en succes met de overhuizing en zeker voor jullie nieuwe start...daar. Zonder vrienden en familie in de buurt...moeilijk hoor! We zullen wat vaker mailen en/of bellen!

• 16 Mei 2007 - 13:14

Fam.Mennen:

Hoy Hans,Lejorben,Bram en Stijn.

Wij willen jullie veel succes wensen met de verhuizing naar CHCH.Dat zal zeker lukken met de hulp van de boys.
    Veel geluk .

De dvd van jullie was echt fantastisch.Goed opgenomen en mooie muziek erbij.

Groetjes uit Deurne xxx

• 16 Mei 2007 - 13:49

Buuf:

hey buuf buum en buumkes
    als eerste nog bedankt voor jullie leuke kaart ik wens jullie heel veel succes met verhuizen en maak er iets leuks van in chch en tot mails

groetjes de buuf

• 16 Mei 2007 - 16:38

NiMa:

Zie je wel, het helpt dat we continu aan jullie denken!!! Nu kan Stijn ook al lopen.... dat hebben wij vanaf afstand ingeseind ;)

• 16 Mei 2007 - 19:13

Joyce:

Wij zijn trots op jullie
    Marc Joyce en Dirk

• 16 Mei 2007 - 21:56

Willem:

Veel succes met de verhuizing naar Christchurch en het allerbeste met de kennismaking aldaar. Het zal allemaal rech kom!!! Voorlopig nog even huren en dan naar jullie eigen huis, een prettig vooruitzicht op dat prachtige Zuidereiland, althans dat hoor je van de mensen die er zijn geweest en dat moet ik dan wel geloven. Met het werk van jullie en de school van de kids komt het waarschijnlijk allemaal goed en hebben jullie een prima vooruitzicht.
    Nogmaals toi,toi,toi.

• 17 Mei 2007 - 19:08

Ricky En Johan:

Hallo Lejorben, Hans, en de boys.

Als jullie dit lezen zijn jullie al wel in CHCH aangekomen. We hopen dan ook dat jullie een goede overtocht hebben gehad.
    Het beste met het "weer" uitpakken van al de spullen. Een nieuwe start zoals jullie het zelf noemen. Veel succes bij deze uitdaging. Och we weten zeker dat het jullie zal gaan lukken, met in het vooruitzicht, over 'n jaar, je eigen huis. Bram en Stijn, het is fijn om te lezen, dat jullie het goed naar je zin hebben daar in NZ. 'n Dikke knuffel van ons. Ja Lejorben en Hans voor jullie ook een.
    Groetjes uit de Peel.

• 17 Mei 2007 - 20:02

Lieke:

Ha drollekes,

Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen, maar verhuizen zo net na de bevalling en solliciteren in Brabant tegelijk is best druk, hahaha. Beginnen nu een beetje op orde te komen in het Bossche... Jullie verhalen klinken allemaal goed en leuk, fijn om te horen en zien. Leuk hoor wat jullie allemaal meemaken! Nou, tot snel maar weer en heel veel liefs uit "Ballekum".

Lieke'

P.S. Nieuw adres: De Misse 4, 5258 JT Berlicum

• 18 Mei 2007 - 19:21

Marie-José & Luc:

Hans, Lejorben & the boys,
    Heel veel succes in Christchurch en maak er wat moois van, maar wij twijfelen er niet aan dat dat jullie gaat lukken.
    We blijven alle nieuwe ontwikkelingen van jullie volgen op deze site !!
    Groetjes uit Deurne

• 21 Mei 2007 - 08:59

Sacha:

Succes en tot gauw!

• 22 Mei 2007 - 17:36

Paul En Manon:

Hallo allemaal,

Heel veel succes met de verhuizing! Dit gaat vast helemaal goed komen in het gezellige Christchurch, echt een sfeervolle stad in een prachtige omgeving!

Good Luck!

xxx

• 23 Mei 2007 - 21:37

Icecream:

veel succes en het gaat jullie goed.groetjes uit deurne.
    Bey Bey

lods of love.

• 27 Mei 2007 - 16:01

Mieke En Jos:

Veel succes. Petje af voor jullie en de kids. Nu ze beiden lopen!!!! HaHAAA.
    Groetjes uit Son.