Opa en oma op bezoek!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu Opa en oma op bezoek!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu

Opa en oma op bezoek!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans, Lejorben, Bram & Stijn

10 Maart 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo allemaal,

Allereerst: HIEP HIEP HOERA VOOR ONS LIEVE VRIENDJE GIEL!!! Hij is gisteren, 9 maart, 5 jaar geworden. Proficiat lieve vent!!! We hopen dat je een geweldige dag hebt gehad samen met papa, mama en Rik.

Deze week was het voor ons natuurlijk sowieso één groot feest! Afgelopen maandag hebben we opa en oma Lutters van het vliegtuig mogen halen op Auckland Airport. Dit was een fantastisch weerzien voor ons allemaal, maar vooral voor Bram. Toen hij ze in het vizier kreeg, riep hij heel hard "Opa, oma!!!" en zette het op een rennen. Hij klom tegen oma omhoog om haar vervolgens niet meer los te laten. Ook opa kreeg een dikke knuffel. Vraag twee van Bram was: "Kadootje?" Oeps! En Stijn... tja... wat zullen we zeggen. Die had even de tijd nodig, want die kent oma en opa natuurlijk nog niet zo goed. Hij zette het op een brullen toen oma 'm even vasthield en al helemaal toen hij de dag erna even met oma en Bram alleen thuis gelaten werd, omdat opa en papa naar de winkel moesten!
Gelukkig trekt hij goed bij en krijgen opa en oma nu dikke (natte) zoentjes en de stralende lach die we gewend zijn. Nog even wat betreft kadootjes: iedereen heel hartelijk bedankt voor alle mooie en leuke kadootjes. Stijn heeft hele mooie kleertjes gekregen voor zijn verjaardag nog en Bram... moet nog even geduld hebben! Maar hij vindt de koffers van opa en oma maar wat spannend!

We hebben opa en oma even de rust gegeven om de jetlag te overwinnen en aan het ritme hier gewend te raken. Wel werd er dagelijks een wandeling gemaakt met de jongens naar de speeltuin, de zee of de winkels. Ook kreeg Bram een dubbele escort naar school 's middags.

Vandaag zijn we voor het eerst echt een dag uit geweest. We zijn met z'n allen naar de dierentuin hier in Auckland geweest. Bram en Stijn hebben wederom genoten. En wij ook natuurlijk. Het is een prachtige, groene dierentuin waar je heerlijk op je gemak doorheen kunt wandelen. In het park naatst de dierentuin was het Pasifika festival. Dit is een festival waar de verschillende eilandjes uit de Pacific zich presenteren, zoals Tahiti, Samoa, Tonga etc. Veel bloemen- en verentooien, swingende heupjes en oversized mensen. Wel heel gezellig en mooi. De jongens waren bek af aan het einde van de dag, maar konden nog net wat frietjes bij Mc Donalds naar binnen werken (ja,ja, ook Stijn doet goed mee!)

Al bij al genieten we volop van onze (o)pa en (o)ma. Over een week gaan we samen naar het Zuidereiland op vakantie. We zullen proberen om jullie daarvan op de hoogte te houden. Eerst gaan Hans, de jongens en opa en oma nog een paar dagen naar Whangarei om daar familie en vrienden te bezoeken. Ik kan niet mee, omdat ik deze week nog moet werken. Daarna ben ik echter 3 weken vrij. Heerlijk! Tot gauw weer allemaal en oh ja, het weer is hier fantastisch: 28 graden, stralende zon, dus een mooie zomer! Hoe is het bij jullie (ha ha)!

Groetjes,
Lejorben, Hans, Bram, Stijn, oma Gonnie en opa Harry xxxxxx

• 10 Maart 2007 - 14:01

Ricky En Johan:

Hallo Lejorben, Hans, Bram, Stijn, Gonnie en Harry. Vanuit Deurne wensen wij jullie allen een fijne tijd toe. Geniet van alles wat jullie gaan ondernemen. Veel plezier, en uh, o ja, hier schijnt de zon ook! (jammer nu niet meer) Groetjes.

• 10 Maart 2007 - 16:31

Tante Alda En Ome Ra:

hallo allemaal geniet er samen maar volop van want de tijd gaat o zo snel
    gezellig om samen op vakantie te gaan
    hier begint de tijd nu op te schieten manon en paul komen 30 maart terug ze zijn nu in thailand en ook hier maken ze het goed.we hebben veel heel veel mooie fotos vanuit nieuw zeeland gezien en weten nu een beetje hoe het land er uit ziet geweldig.Gonnie en Harrie geniet deze weken maar volop van je gezin.
    heel veel groetjes tante alda

• 11 Maart 2007 - 11:39

John En Anke:

Hallo daar. Heel veel groetjes vanuit het zonnige Nederland.

Hopelijk gaat alles voorspoedig daar. We houden contact.

Groetjes

• 13 Maart 2007 - 18:11

Familie Kuijpers:

Hoi allemaal!

Heel veel groetjes uit het zonnige Deurne. Het is hier bijna korte broeken weer, haha. Wij willen jullie een hele fijne vakantie wensen. Geniet ervan samen. Oh ja, de foto's zijn geweldig! Erg leuk! Zo kunnen we toch we jullie toch steeds zien, en zien hoe goed het gaat met jullie jongens.

Heel veel liefs, ome Gerry, tante Wilma, Boy, Yvon, Harm en Linda.

• 14 Maart 2007 - 15:42

Sacha:

Hi allemaal,
    ik wil jullie een hele fijne vakantie wensen. Bedankt voor je mailtje, Lejorben. Na je vakantie hoor je weer van me.
    Veel plezier samen. Tot over een paar weken.
    Dikke kus.

• 14 Maart 2007 - 18:30

Tante Ria -Wilma:

hallo Jarige job wij wensen jouw morgen een hele fijne verjaardag met veel cadeautjes en lekkere taart .
    Maar met oma en opa op het feest zal dat zeker lukken.
    heel veel groetjes van Tante Ria Tante Wilma en Ome André.Hiep-hiep-hiep- hoera Bram 3 jaar

• 22 Maart 2007 - 10:05

Homeyra:

Heeee Hans,
    Hoe is het? Leuke foto's. Zij zijn echt mooi, haaa Bram en Stijn zijn echt lief.
    Wij zijn hier druk met de prijzen circus. Het begint zaterdag. Hahaha
    Oh, Fanny is bevallen van een heel mooie zoontje. Hij heet Thijs.
    Ramona is ook bevallen en zij heeft ook een zoontje en hij heet Sem. Er is echt veel gebeurt en verandert. Wij zijn nu overgenomen door Arke en zijn nu sinds 1 jan Arke geworden.
    Wij missen jou nog steeds hoor.
    Ik ben blij dat het allemaal goed gaat en wens je heelveel succes en geluk met je gezin.
    Groetjes aan Lejorben en xx aan Bram en Stijn.
    Dikke knuffel
    Homeyra V&D

• 24 Maart 2007 - 16:50

Ankary:

Hoi allemaal,

Het is goed te horen dat jullie het naar de zin hebben en vol plannen zitten.
    Hier in Nederland gaat ook alles zijn gangetje.
    Bedankt voor het emailbericht wat je verzonden hebt.

Groetjes Ankary