HAPPY NEW YEAR 2007 !!!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu HAPPY NEW YEAR 2007 !!!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu

HAPPY NEW YEAR 2007 !!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans, Lejorben, Bram & Stijn

01 Januari 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo allemaal,

Wij zijn dit jaar samen met 4 miljoen Kiwi's (NZ-ders) en nog wat Pacific eilandjes de eerste die het nieuwe jaar gevierd hebben. Vreemd wanneer je naar huis belt en iedereen is nog druk bezig met de voorbereidingen die wij al achter de rug hebben. Het is terwijl ik dit type nu 1 januari 10:30 am terwijl jullie nog twee kleine uurtjes te gaan hebben voor het nieuwe jaar.

Oudjaars avond hebben we gevierd bij Marten en Mirjam. Lekker eten en Monopoly gespeeld. We hebben een hele leuke en gezellige avond gehad. Helaas stelt het vuurwerk "spectakel" om twaalf uur hier weinig voor. Ik wist dat nog van de periode dat ik hier vroeger woonde maar stiekem hoop je dat dat veranderd is.

We hebben zoals jullie weten een zeer druk, af en toe moeilijk maar ook heel mooi jaar "2006" afgesloten waarin onze kleine Stijn geboren is. Het jaar 2006 is zeker een jaar dat we niet snel zullen vergeten.

Afgelopen week hebben we weer bezoek gehad van een nichtje (Manon) en haar vriend (Paul). Ze zijn hier een week geweest en hebben samen met ons kerstmis gevierd. Het was erg gezellig. We hebben ze Auckland en omgeving laten zien. Ze zijn nu naar het noorden voor een paar weken en komen op de terugreis nog een keer langs voordat ze hun rondreis naar het zuiden voortzetten.

Jullie hebben nu nog een uurtje te gaan voor het begin van het nieuwe jaar. Laat de champagne flessen maar knallen. Vanuit Nieuw Zeeland wensen wij iedereen een heel goed, gezond en gelukkig nieuwjaar "2007"!!!!!

Veel plezier allemaal en tot schrijfs of horens in 2007.


Groetjes Hans, Lejorben en Bramstijn xxxx

  • 01 Januari 2007 - 00:51

    Sacha & Jacco:

    Hallo Hans, Lejorben, Bram en Stijn,

    Een gelukkig nieuwjaar toegewenst van uit Malden. Veel voorspoed, succes, plezier en bovenal gezondheid.

    Groeten, Sacha, Jacco, Sanne & Lars.

  • 01 Januari 2007 - 09:46

    Anita:

    hoi hans lejorbe en kids ik wens jullie een gezond en gelukkig 2007

    groetjes anita

  • 01 Januari 2007 - 11:02

    Rianthony:

    hallo luitjes, nogmaals de beste wensen voor 2007 en heel veel geluk saampjes. leuk jullie vannacht nog gesproken te hebben! ik ben om 2 uur naar huis gegaan met onze guus en anthony is nog op stap gegaan naar the big city deurne. en jawel vanochtend om 7 uur kwam hij naar bed. ligt nu dus nog volop te pitten. de apfelcorntjes zullen wel gesmaakt hebben.
    groetjes Rianne en van onze rustende leden anthony en guus.

  • 01 Januari 2007 - 14:37

    Maria En Piet:

    Hallo Hans en Lejorben en the kids
    Wij wensen jullie een heel gelukkig gezond 2007
    groetjes,Maria Piet, de jongens en natuurlijk van Margot

  • 01 Januari 2007 - 15:51

    Ton En Jan:

    Lieve vrienden,

    een heel gezond en gelukkig nieuw jaar toegewenst in jullie nieuwe thuis.

  • 01 Januari 2007 - 17:52

    Lia, Willeke, Joris:

    Hallo daar!! Ook vanuit Harreveld wensen we jullie een goed, gezond en gelukkig Nieuwjaar!!

  • 02 Januari 2007 - 10:48

    ArjAnne:

    Hey Hans & Lejorben en kids,

    Een gelukkig, gezond en spetterend 2007 gewenst!!!

    Groetjes!

  • 02 Januari 2007 - 11:26

    Rob Mennen:

    Ik wens jullie ook het allerbeste voor het nieuwe jaar.

    groeten,

    Rob

  • 02 Januari 2007 - 19:35

    Tante Alda :

    hallo lieve fam.
    ook voor jullie een heel fijn goed en gezond 2007 gewnst namens de hele fam. uit kaatsheuvel. ook erg leuk dat manon en paul de kerst week bij jullie hebben mogen logeren zoals we begrepen hebben is het leuk geweest en hebben ze het naar hun zin gehad hiervoor nogmaals bedankt .fijn dat het ook goed gaat met de andere fam.zo hebben jullie ook steun aan elkaar.verder weer heel veel groetjes en tot mails tante alda en ome raymond

  • 02 Januari 2007 - 19:48

    Tonny&cor:

    Hallo Hans,Leorben en kinderen, wij wensen jullie een heel gezond en gelukkig 2007 en vinden het fijn weer op de hoogte te zijn hoe het jullie daar vergaat. Heb al een mooie collectie foto's van jullie gedownload en zien wwer uit naar de volgende serie. groetjes T&C

  • 03 Januari 2007 - 13:43

    Andre En Marese:

    Hallo Hans en Lejorben, wij wensen jullie een heel gelukkig 2007, veel zon en geluk. Hoe is het verder bij jullie? Bij ons gaat alles zijn gangetje, Andre is geopereerd aan zijn meniscus en ik heb op het moment een slijmbeursontsteking en een geiiriteerd AC-gewricht, naar aanleiding van een val van de trap. Maar verder gaat het met ons erg goed. Heel veel groetjes van ons en we hopen snel weer iets te horen.
    Groetjes Andre en Marese xxx

  • 03 Januari 2007 - 16:42

    Melanie,Dina,Bianca:

    Hallo allemaal.
    Wij wensen jullie een heel gelukkig 2007!!!
    Wij kijken regelmatig naar jullie site en vinden het erg leuk om op de hoogte gehouden te worden van jullie gebeurtenissen en leuke foto's. We hopen dat alles goed met jullie gaat en horen snel weer van jullie.

    Groetjes Melanie, Dina en Bianca

  • 05 Januari 2007 - 09:13

    Pat & Mike:

    wat is je telefoon nummer?

  • 05 Januari 2007 - 14:01

    Dimphy:

    Voor jullie natuurlijk al het goeds voor 2007!!!

  • 05 Januari 2007 - 16:47

    Maud:

    Een heeeeel gelukkig en gezond nieuw jaar!!

  • 08 Januari 2007 - 12:14

    Suus:

    Ha Kiwi's

    Jullie ook een geweldig 2007!! Zo te lezen wordt het steeds leuker bij jullie. Fijn dat het zo goed gaat met jullie en vooral met Bram en Stijn.
    Ben benieuwd wat het volgende berichtje is.
    Greetz Suus

  • 09 Januari 2007 - 17:52

    Roy:

    Hallo,
    Jullie allemaal een super goed 2007 toegewenst!!

    Stuur binnenkort wel een mailtje, heb te lang niets meer van me laten horen! (misschien waren jullie allang blij, of in ieder geval Hans!). Groetjes vanuit Nijmegen...

  • 10 Januari 2007 - 15:27

    Papa Paul:

    hallo allereerst wil ik jullie de beste wensen en veel geluk en gezondheid toe wensen voor 2007 dan wil ik jullie bedanken voor de fijne opvang van manon en mijn zoon paul ik heb gehoord dat ze het zeer goed naar hun zin hebben gehad bij jullie hiervoor nogmaals hartelijk dank ook de verdere uitleg over nz bevalt hen goed verder wil ik jullie een fijne toekomst toewensen in nz

  • 10 Januari 2007 - 22:00

    Melita:

    Hoi Hans Lejorbe en kids, ik kwam via Middlemore Hospital (zoeken bij Google) op jullie site terecht. Wilde dit even laten weten omdat zo iedereen op jullie site terecht kan.Veel plezier hier in NZ.

  • 12 Januari 2007 - 18:36

    Tina& Gerrit:

    vAN hARTE EEN VOORSPOEDIG EN GEZOND, MAAR VOORAL GEZOND 2007.
    TOT BINNENKORT

  • 14 Januari 2007 - 23:02

    Lex &Ans:

    Goedemorgen family
    Lutters,Het is hier nu bijna middernacht 23.55.
    Sorry dat ik jullie niet eerder heb gemaild maar je weet Hans dat ik middenin mijn studie zit. Over 2 maanden studeer ik af en dan heb ik weer plenty of time. Hoe klinkt dat? Als ik jullie foto's bekijk dan gaat het voortvarend. Geweldig met zo'n site zo kunnen we goed communiceren.
    Hoe is het met werk? Heb je inmiddels een baan ?.Ik zag jou collega nog bij de V&D die herkende en vroeg hoe het met jullie was. Met lejorben gaat het kennelijk goed en ook met de kids.Fijn in zo'n warm land.Hier is het al lente want winter komt maar niet.Met ons gaat het goed.Hetzelfde met Milsbeek.We kunnen nog kampioen worden.We staan nu 3e met 1 wedstrijd minder gespeeld. Zo genoeg geschreven want ik ga nu nar bed. Ben de hele tijd bezig m,et mijn scriptie en ben nu moe.
    Ik wens jullie verder fijne tijden en veel groeten en kussen uit Kampong Gennep

    Lex en Ans

  • 11 Februari 2007 - 10:16

    Riny Buijssen:

    Hoi Lejorben, Hans en kinderen
    Ik heb jullie berichtjes gelezen en alle mooie foto's bekeken.
    Hopelijk hebben julie je al goed gewend.

    Groetjes, Riny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 September 2016

10 jaar in Nieuw Zeeland!!!

04 Oktober 2011

Christchurch New Zealand 4 oktober 2011

06 November 2007

Bedankt allemaal voor jullie steun!!

04 September 2007

EEN MOOIE VADERDAG

20 Augustus 2007

Zomer weer in zicht!!
Hans, Lejorben, Bram & Stijn

Actief sinds 25 Sept. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 53079

Voorgaande reizen:

10 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: