Haere Mai (welkom)!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu Haere Mai (welkom)!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu

Haere Mai (welkom)!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans, Lejorben, Bram & Stijn

05 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

Welkom op de website van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters!

Lieve familie & vrienden,

Eindelijk is het dan zover. We zitten nu in Auckland, New Zealand. De laatste dag in Nederland was moeilijk. Speciaal het afscheid van je naaste familie.

De reis was prima verlopen. We vertrokken uit Nederland om 12:20 uur. Bram keek zijn ogen uit. Nu mocht hij dan eindelijk met het vliegtuig "hoog in de wolken" naar Nieuw Zeeland. Singapore airport was fantastisch. Goed geslapen en 14 uur later vertrokken naar Auckland NZ.

Onderweg naar NZ wist Stijn zijn directe mede passagiers goed te entertainen met zijn harde maar voor ons schattige en begrijpelijke gekrijs. Nadat iedereen goed wakker was sliep Stijn als een roosje en werd een half uur voor aankomst wakker. Good on ya mate!!!

Op 4 oktober zijn we in Auckland geland (11:20 plaatselijke tijd en 11 uur tijdsverschil met NL). Bij aankomst werden we verwelkomd door familie van Lejorben (Piet & Toos). Dit was echt een verrassing.

Het hotel waarin wij verblijven ligt midden in Auckland. De appartement studio is perfect. Een aparte slaapkamer, een grote woonkamer en op de tweede verdieping een hal met een studieruimte. Op de badkamer een wasmachine en droger. Het is dus voorzien van alle luxe. We zitten 7 hoog met een mooi uitzicht op downtown Auckland en de Sky Tower.

Deze week gaan we het rustig aan doen. We ervaren nu de grote stap die we gemaakt hebben. De laatste weken van afscheid in Nederland zijn zo intens geweest dat het missen van, nu een groot deel van onze stemming bepaald. Dat hoort erbij, het wordt nu tijd dat we hier alles een plaatje gaan geven en kunnen gaan genieten van al het moois hier in Nieuw Zeeland. Het weer is in ieder geval fantastisch. Vandaag (05 oktober) is het 22 graden met een strakke blauwe lucht. De blaadjes komen nu weer aan de bomen. De lente is pas begonnen.

Veel Liefs,

Hans, Lejorben, Bram en Stijn

• 27 September 2006 - 11:55

Homeyra:

Heeee wat een leuke site, echt super leuk. Hans wij missen jou heeeeeeeeel erg. onze pepermuntjes missen jou ook hihihi. Groetjes aan Lejorben Bram en Stijn. Dikke kus. Homeyra

• 27 September 2006 - 20:01

Hans En Jos Eeken:

Ontzettend leuk, vooral die foto's. Wat 'n schatjes van jongens. Nogmaals heel veel geluk, en we blijven jullie volgen.
    Goeie reis!!

• 27 September 2006 - 22:17

Stun.:

He Hans, Lejorben en kids
    leuk om te zien dat je er zoveel werk van maakt om voor de toekomst de contacten te onderhouden, de eerste aanzet ziet er erg goed uit en ik heb goed vertrouwen voor de toekomst dat deze op een leuke manier zullen blijven. Maar eerst de reis. Wij wensen jullie een goede en voorspoedige overtocht en voor de toekomst heel veel geluk in je nwe. vaderland.Tot schrijfs of bellen.
    Riny, Henny, Mark en RianneSstunnenberg

• 27 September 2006 - 22:17

Tante Wilma:

Kei gaaf deze site ik zal hem zeker vaak gebruiken.
    tot zondag bij tante Gerrie groeten uit Oploo.

• 28 September 2006 - 20:17

Gerrit &Tina:

hartstikke leuk.
    tot ziens en tot horens.

• 29 September 2006 - 11:49

Maud:

Hoi Hans, Lejorben en de kids!
    Wat een top site! Heel leuk om jullie zo naar nieuw Zeeland te kunnen volgen wat ik zeker zal doen!
    Alvast een heel goede reis straks!
    Liefs van Maud.

• 01 Oktober 2006 - 19:50

Nicolle En Paul:

Morgenvroeg gaat jullie avonteur een nieuwe fase in. Na al jullie voorbereidingen en 7054 afscheidsbijeenkomsten gaat het morgen echt beginnen. Veel succes met z'n viertjes en we blijven middels deze site zeker op de hoogte van jullie. Tot mails, bels of skypes, we'll keep in touch!

Doei uut Venray. Nic en ik.

• 01 Oktober 2006 - 20:46

Lia,Willeke En Joris:

Hi there!!

Deze site is hartstikke leuk. Onze buurman is vorig jaar 3 maanden naar Australie geweest en op deze manier hebben we de doldwaze acties/avonturen van hem en zijn collega's kunnen volgen, en we vinden het leuk dat we dat met jullie ook kunnen volgen...

De groet'n uut Harvele en tot meels maar weer doei doei

• 02 Oktober 2006 - 08:53

Rianthony:

Als het goed is, zitten jullie ongeveer net in het vliegtuig. Ik heb net naar Singapore Airlines gebeld dat ze voorzichtig met jullie moeten zijn en dat kwam allemaal goed zeiden ze. We hebben er ook het volste vertrouwen in. Vrijdag is de Mediamarkt de "Sjaak" want het wordt bij ons een grote Skyposcoop. In ieder geval een goede vlucht en tot bels (en ik bedoel niet IN Bels).
    Groeten, Rianne en Anthony

• 02 Oktober 2006 - 08:59

NiMa:

Hoi schatten, ik moet eigenlijk vreselijk aan de studie zijn, maar ik zit de hele morgen al aan jullie te denken. Jullie zitten nu ergens boven in de lucht op weg naar Kiwi-land. In gedachten vlieg ik gewoon gezellig mee, dat is leuker dan studeren? dikke kus van Margreet (en van Nico want die begon vanmorgen om 5 uur al over jullie... dat hij gelukkig niet de enige was die er vroeg uit moest!!!)
    XXXXXX

• 02 Oktober 2006 - 20:38

Nicolle En Paul:

Ha Bram en Stijn (en de rest), waar zijn jullie nu?

Als het effe meezit nog een anderhalf uur vliegen en dan kunnen jullie lekker uitrusten. Ik kijk morgenochtend wel even of jullie hebben kunnen reageren. Willen jullie overigens het email adres van Stefan Whiting en Sarah Mc Beth hebben? Beide wonen in Auckland en 't is mischien wel leuk om eens op te zoeken.
    Ga zaterdag ff een webcam kopen en Skype (laten) regelen. Doei en 'n knuffel for the boys!

Paul en Nicolle

• 03 Oktober 2006 - 09:39

Nicolle En Paul:

Ik dacht eens ff kijken of jullie al iets hebben kunnen melden over de eerste vlucht maar helaas. Zodra jullie dit lezen zijn jullie dus in Nieuw Zeeland en wellicht al in jullie nieuwe tijdelijke woning. Laat maar eens weten hoe het allemaal is verlopen. Ben aardig benieuwd.
    Greetings van the little bro!

• 03 Oktober 2006 - 18:56

Tiny:

haay !

joehoe waar zijn jullie nu ? gister regelmatig aan jullie gedacht daar hoog in de lucht.
    benieuwd hoe het gegaan is.
    kuzzzzzzzzzzzzzzzzz 10y en haar mannen en su6 met het laatste "stukje" !!

• 03 Oktober 2006 - 19:03

Jw Wendy En Koen:

Als het goed is zijn jullie over een paar uurtjes in auckland. We hopen dat de reis goed is gegaan met onze mannekes. Ik hoop dat jullie snel even wat laten weten. We zijn erg benieuwd en volgen jullie op de voet.
    We missen jullie heel erg.
    Dikke knuffel en kus aan Bram en Stijn. Onze Skype is geinstalleerd en de webcam komt eraan. Knuffel van onze Koen.
    See Ya later mates

• 03 Oktober 2006 - 22:23

Nicolle En Paul:

Volgens mij moeten jullie er ongeveer nu zijn. Hopelijk is alles goed gegaan en hebben jullie goed kunnen rusten in Singapore. Wogen de koffers overigens 90 kilo?
    Was het weer, tot morgenvroeg!

De greetzzzz van the handsome one!

• 04 Oktober 2006 - 06:28

JW Wendy En Koen:

Nou ja handsome one, daar moeten we het nog even over hebben Paulus. Als het goed is zijn jullie er nu zeker. Is de reis goed gegaan? We hopen van wel. Ik kijk straks weer even of jullie iets hebben geschreven op deze site. We zijn heel benieuwd. De greetz aan iedereen in Auckland en rust goed uit.

Liefs van ons

• 04 Oktober 2006 - 08:42

Jw Wendy En Koen:

Van ons pap en mam heb ik gehoord dat jullie veilig zijn aangekomen in Auckland. Jullie hebben om 8 uur vanmorgen even gebeld. De reis was goed gegaan ook voor de kids, gelukkig. Nu gaan jullie lekker slapen. Welterusten voor nu en we horen het wel zodra jullie een beetje bijgetankt zijn.

• 04 Oktober 2006 - 11:21

Tante Alda:

Leuk deze side ook manon volgen we hier op de voet heeft ook al gebeld en maken het erg goed Ik heb gelezen dat jullie goed aangekomen zijn ,rust eerst maar goed uit . we volgen jullie verder heel veel groetjes

• 04 Oktober 2006 - 11:22

Alda:

sorry voor foutje site

• 04 Oktober 2006 - 20:11

Jw Wendy En Koen:

Voordat we gaan slapen nog even kijken of jullie al wat geschreven hebben. Helaas nog niet. Kijken morgen opnieuw. Groetjes van ons

• 04 Oktober 2006 - 21:41

Paul & Nicolle:

Dan gaan jullie wel er vroeg slapen. Dit maakt overigens niets uit want diegene die later gaat slapen (ik dus) ziet ook nog geen reactie. We zijn dus inderdaad ongeduldig! Je kunt het ook vertalen als geïntereseerd! Kortom ze zijn inderdaad geland en op het vliegveld werden ze door familie opgevangen. Das dus een warm welcom! Tot morgen dan maar weer!

• 05 Oktober 2006 - 06:05

Nicolle En Paul:

Goed om te lezen dat alles goed is gegaan en jullie inmiddels gehuisvest zijn. Doe maar lekker rustig aan!

Groeten Paul

• 05 Oktober 2006 - 06:51

Gerrit &Tina:

het is goed om te lezen. dat alles verder naar wens gaat.Om alles een plaatse je geven heeft toch weer tijd nodig, maar alles komt goed.
    vele groeten van Ome Gerrit en Tante Tiny.

• 05 Oktober 2006 - 06:58

Jw Wendy En Koen:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat de studio waar jullie de komende tijd zitten naar wens is. Hoe gaat het met Bram en Stijn nu? Bram zal z'n oogjes wel uitkijken met dat mooie uitzicht. Kan me het helemaal voorstellen want het is daar prachtig!
    Voor jullie is het nu even moeilijk maar dat gaat zeker over. Als je eigen spulletjes straks daar zijn wordt het al beter. Het duurt even he Hans dat weet je van de vorige keren.
    We kunnen al heel snel skypen en dat zal fijn zijn.
    Ons Pap en Mam Tante Gerrie en Ome Frans zijn ook goed aangekomen op Tenerief.

Geef Bram en Stijn een dikke kus van ons and a big hug 4 all of u.

Liefs en tot snel

• 05 Oktober 2006 - 07:24

Mirjam Visser:

Dag allemaal!

Goed om te horen dat de reis goed is geweest! Spannend hoor. We hebben aan jullie gedacht maandag. Nog een paar weken en we volgen jullie. Dus als er toch nog een pak hagelslag en/of dropjes mee moeten....

Marten en Mirjam (en kids)

• 05 Oktober 2006 - 09:12

Rianthony:

ha, zo ik heb weer weekend. leuk dat parttime werken. fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en leuk dat iedereen stijn heeft mogen leren kennen. ook goed dat jullie een mooi verblijf hebben. hans gelukkig geen 3 verdiepingen want die had je allemaal moeten poetsen.......
    en jawel de winkels in nederland gaan een heleboel aan jullie verdienen want iedereen gaat een webcam kopen. en zoals anthony al had geschreven gaan we morgenavond op pad. daarna skyp regelen en bellen maar. ik ben wel teleurgesteld in jullie, dat jullie zo egoistisch zijn geweest om het mooie weer mee te nemen!!! zitten wij met de regen. bedankt hoor. verder gaat het hier zijn gangetje en heb ik nog geen roddels.
    ga weer kappen (onze guus kan elk moment wakker worden). log snel weer in om jullie site te bekijken - lezen - volgen. groetjes van ons en een dikke knuffel van onze guus voor de maatjes.

• 05 Oktober 2006 - 10:03

Tante Alda:

Fijn dat jullie al een beetje gesetteld zijn ,heb de fotos bekeken zien er leuk uit.groetjes uit kaatsheuvel

• 05 Oktober 2006 - 18:36

De Stipjes:

Hallo Familie, niet te geloven.Vrijdagavond nog bij ons op de koffie en nu al zover hier vandaan. Rust nu maar lekker uit en begin dan te genieten. De foto's zeggen overigens al genoeg. Veel liefs.

• 05 Oktober 2006 - 19:32

Anita:

hoi hans lejorbe en kids het is een geweldige site ik zal zeker vaak hierna kijken het bellen ging wat moeizaam maar wel leuk dat ik jullie weer gehoord heb groetjes en veel sterkte jullie komen erwel groetjes de buuf xxx

• 05 Oktober 2006 - 19:42

Famvanloon:

gaaf zo'n eigen site. Wij hopen jullie zo toch een beetje in de buurt te houden. ook grappig die reacties van oude bekende. XXXX de van loontjes

• 05 Oktober 2006 - 21:31

Hoi,

Buitengewoon moeten lachen om het snoetje van Stijn in de reiswieg. Aan de foto's te zien is de reis een heel avontuur geweest voor de jongens. Graag een fototje of tig toevoegen van jullie uitzicht en jullie tijdelijke woning. Kunnen we ff kijken hoe jullie nu zitten. Welterusten! Oh ja, collega Ralph is papa geworden van een dochtertje Lieke. Alles is goed met alledrie!

• 05 Oktober 2006 - 21:33

Familie Kuypers:

Hoi Hans Lejorben, Bram en Stijn.

We zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen daar. heel veel succes en plezier daar in Nieuw Zeeland. We hebben een nieuwe Computer gekocht en we hebben er meteen een webcam en een hoofdtelefoon met microfoontje bij gekocht zodat we met jullie kunnen skype!!

groetjes en een knuffel uit Deurne

• 06 Oktober 2006 - 08:21

Twannie Osbourne:

How is it going mates?
    Goeie reis gehad, gelukkig maar. Veel slapen doet wonderen, dat had die kleine Stijn goed gezien. En nog bedankt voor 't mooie weer! Groeten Twan

• 06 Oktober 2006 - 09:38

Diny&Gerry:

Fijn om te weten dat jullie goed zijn aangekomen in NZ.Leuke foto's van de reis.We zullen jullie blijven volgen op de site.
    Groetjes Tante Diny en Ome Gerry.

• 06 Oktober 2006 - 10:00

Angela Hammen:

Hoi Hans, Lejorben, Bram en Stijn.

Wat gaat de tijd toch snel. Nu zitten jullie al in Nieuw Zeeland. Ik kan me voorstellen dat het afscheid erg zwaar is geweest en het is heel verstandig om het effe rustig aan te doen. Het is tenslotte niet niks.
    Ik wens jullie een hele fijne tijd en veel geluk in Nieuw Zeeland en hoop jullie nog eens te ontmoeten bij Paul, Nicolle en ??? Ik blijf jullie verhalen zeker volgen.

Lieve groeten van Angela

• 06 Oktober 2006 - 11:15

Tonnie&cor:

Hoi Hans, Lejorben en de kinderen. We hebben jullie nieuwe site gevonden en hebben gezien dat de reis voorspoedig is verlopen. Zo kunnen we makkelijk op de hoogte blijven hoe het met jullie gaat. Groetjes van ons uit Deurne.

• 06 Oktober 2006 - 12:31

Maud:

Fijn te weten dat jullie goed zijn aangekomen. Op het werk zeiden we al tegen elkaar: Hans zit nu in de lucht.
    Rust lekker uit!
    Hier is de herfst inmiddels goed begonnen... regen en regen, en nog een beetje regen...
    Ook de groetjes van Angela!

• 06 Oktober 2006 - 14:48

Roy:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Deze site ziet er trouwens ook prima uit. Ik blijf jullie volgen! Groet Roy Haefkens.

• 06 Oktober 2006 - 19:02

JW Wendy En Koen:

Wat een mooie foto's van jullie. Bram en Stijn hebben zich goed vermaakt zie ik wel. Mooi die foto met de mauri carving bij aankomst. Die gate vind ik altijd super om weer te zien! Nu inderdaad nog wat foto's van jullie studio en uitzicht. En als we de lotto winnen komen we snel kijken! We missen jullie! Knuffel aan m´n mannekes.

Liefs en knuffel van Koen.

• 07 Oktober 2006 - 16:39

Tante Ria:

Hallo Hans&Lejorben Bram &en Stijn fijn om te horen dat jullie reis goed is verlopen .
    Gaat het een beetje zo hoog in de wolken ha ha.
    Ik zit nu de foto"s te kijken van jullie reis mooi om te zien en vooral van die twee kornuiten.
    Nu gaan ook wij onze koffer pakken en dan op naar Tennerif iets minder ver dan jullie.
    Heel veel groeten Tante Ria.

• 07 Oktober 2006 - 18:35

Freek, Anouk En Teun:

Wij vinden het heel fijn voor jullie dat de reis goed verlopen is en dat jullie voor de komende tijd en goed verzorgd onderkomen hebben. Heel veel succes gewenst met het vinden van een fijne plek voor de verdere toekomst. We vinden het leuk om jullie via deze mooie site verder te volgen. groetjes freek, anouk en teun.

• 07 Oktober 2006 - 20:39

Ans & Lex:

Hoi Hans Lejorben en Bram en Stijn,
    Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen.Jullie hebben in ieder geval beter weer dan hier in Kampong Gennep. We moeten veel aan jullie denken nadat we zondag afscheid hebben genomen.Hopelijk zien we jullie toch nog een keer. We kunnen natuurlijk niet beloven wanneer maar het blijft een optie. Vanuit Gennnep wensen wij jullie heel veel succes en plezier in het mooie Nieuw-Zeeland .

Ans &lex Sabine Natalie

• 08 Oktober 2006 - 10:33

Sem, Mayk En Simon:

Hey Auckland!
    Wat leuk om van zo dichtbij met jullie mee te mogen vliegen. Fijn dat die lange reis en die laatste zware emotionele dagen er nu opzitten voor jullie. Ik kan me voorstellen dat het nu echt even afkicken is. Die 2 mannen van jullie lijken het leuk gevonden te hebben in het vliegtuig en op de luchthavens. Wat een leuke foto's! Tja en net als die lente is het avontuur voor jullie nu ook echt begonnen. Ik vind het geweldig dat jullie je dromen ook echt proberen waar te maken. Wat een lef! Veel succes! Ennuh dat skype wordt geregeld!
    Veel liefs uit R'dam

• 08 Oktober 2006 - 12:37

Lia, Willeke, Joris:

hoi hoi, leuk om te horen dat de vluchten goed gegaan zijn. En wat hebben jullie een mooi uitzicht zeg (om jaloers op te worden) hier gaat verder alles zijn gangetje...

groetjes en tot lezens/meels

• 08 Oktober 2006 - 17:53

Jan En Nelly:

hoi allemaal,
    Leuk jullie te volgen,we hebben genoten van de foto's wij hopen dat jullie het goed naar jullie zin zullen krijgen in je nieuwe vaderland, veel groeten van ons ook van John

• 08 Oktober 2006 - 17:54

Frits Peper:

Good Luck!

• 08 Oktober 2006 - 19:29

Hallo,

Volgens mij mist het Nederlands elftal jullie steun want ze hebben 1-1 gespeeld tegen Bulgarije. Das dus ff helemaal nix.

Greetings vanuit Fanray