ON THE MOVE AGAIN!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu ON THE MOVE AGAIN!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu

ON THE MOVE AGAIN!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans, Lejorben, Bram & Stijn

18 April 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo allemaal,

Sinds onze vakantie op het zuidereiland drie weken geleden is er weer veel gebeurd. Allereerst zijn de opa en oma van Bram & Stijn weer terug naar Nederland gegaan. Kortom: het was een rotdag en een leeg gevoel toen we weer thuis kwamen van het vliegveld. Maar niet getreurt want volgend jaar komen ze weer terug. Daarnaast hebben we het samen ontzettend gezellig gehad.

Voordat we het verdere nieuws vertellen wil ik eerst SV Milsbeek heel veel succes wensen met hun laatste drie wedstrijden. Met drie punten los van de tweede plaats!! Het zou een stunt zijn als een plaatsje als Milsbeek kampioen wordt en volgend jaar in de "eerste" klasse zou spelen. Dan voetballen ze tegen Deurne en Venray!! Alle Milsbekers die dit lezen. HEEL VEEL SUCCES!!!!

Tijdens onze vakantie zijn we een week in Christchurch geweest. Lejorben is daar op gesprek geweest bij haar toekomstige werkgever (Christchurch Hospital). Ze gaat daar aan de slag op de operatie kamer. Na zeven jaar Dialyse is dit een leuke nieuwe uitdaging. Ik zal de komende tijd nog thuis zijn bij de kinderen en doe sportmassage als deeltijd werk. Zodra we de kans krijgen draaien we rollen om en ga ik fulltime aan de slag.

Christchurch is een prachtige stad. Een stad met een Engels karakter. Het is 1 1/2 uur rijden naar de ski pistes (Southern Alps) en Christchurch zelf ligt aan de Pacific Ocean. Het is een stad met een kleine 400.000 inwoners (Den Haag) en tevens de grootste stad van het zuidereiland. Het klimaat heeft het karakter van Zuid- Frankrijk.
Redelijk koude winters en hete zomers.

Omdat we onze kans niet voorbij wilde laten schieten hebben we direct een bouwkavel gekocht waar we ongeveer in Oktober kunnen gaan bouwen. Wij vinden het een heel leuk plekje aan de rand van een bos (Bottle Lake Forrest zie Google Earth) op nog geen twee kilometer afstand van het strand. Het is in een redelijk nieuwe wijk waar wij het laaste stuk grond (720 m2) nog konden kopen. De toekomstige school van Bram & Stijn is om de hoek. Daar kunnen ze terecht wanneer ze vier jaar zijn tot hun twaalfde. Fantastisch dus.

Begin Mei vlieg ik vanuit Auckland op en neer om een huurhuis te regelen voor de tussenperiode. Huurhuizen regelen gaat hier veel makkelijker omdat het bijna altijd particulier is. Voldoende aanbod dus. Op 21 mei a.s. vertrekken we van Auckland naar Christchurch. Lejorben begint haar nieuwe baan op 5 juni. Onze spullen gaan wederom met een containerschip naar Christchurch. Het voordeel is dat het nu nog geen week duurt voordat de container op de plaats van bestemming is.

Er komt dus weer een drukke tijd aan. We zijn echt toe aan ons eigen plekje dus hebben we besloten om nu dan ook goed door te pakken zodat we er later veel profijt van hebben. Nieuwe adresgegevens volgen zodra deze bekend zijn.
Het emailadres blijft hetzelfde. We houden jullie op de hoogte dus tot binnenkort!!!

See ya later Folks!!!!

Groetjes Hans, Lejorben en Bramstijn

• 18 April 2007 - 09:07

Sacha:

Wauw, groot grond bezitters.....
    veel succes met alle nieuwe plannen en ontwikkelingen.
    Groetjes van ons allemaal.

• 18 April 2007 - 10:27

Marie-José,Luc &kids:

Hoi, familie

Fijn dat jullie het allemaal zo voor mekaar hebben.
    Leuk om regelmatig iets te horen.
    Afgelopen 2 weken met Wessel in het ziekenhuis gezeten, vrij heftig.
    Had nefrotisch syndroom en daarbij een
    buikvliesontsteking. Lejorben weet vast wel wat dat is. Nu gaat het weer wat beter. Helaas moet Wessel wel 3 mndn op
    de Prednison. Maar ja, als dat het enige
    is dat helpt, heb je weinig keus.
    De rust is weer een beetje wedergekeerd.
    Groetjes, Marie-José

• 18 April 2007 - 17:01

Paul En Manon:

Hallo luttersjes,

Wat fijn om te horen dat jullie een nieuw stekje hebben gevonden in Christchurch. WIj vonden dit echt een gezellige stad en vooral een hele centrale en mooie omgeving. ZIjn heel blij voor jullie! Veel succes met alle voorbereidingen en we volgen jullie!

Groetjes Paul en Manon

• 18 April 2007 - 17:49

Rob En Ilse:

Hallo,

leuk om te horen dat jullie je eigen stekkie hebben gevonden. We kunnen ons voorstellen dat dit wel fijn zal zijn na deze tijd, zeker met 2 jonge kids. We hebben gehoord dat ome Harrie de eerste tekeningen al heeft gemaakt, dus dat komt allemaal wel in orde. Succes met alle drukte de komende tijd en we horen gauw weer van jullie.

Groeten Rob en Ilse

• 18 April 2007 - 19:29

Annelies :

hallo hans, lejorben, bram en stijn,

Leuk om te horen dat jullie iets gevonden hebben in deze korte periode. De komende maanden wensen wij jullie veel succes. Daarna krijgen jullie hopelijk tijd genoeg om eindelijk bij te komen van dit hechtische jaar. Ook groeten van John, Thijs en Emma.

• 18 April 2007 - 20:16

Joyce:

Hoi
    Vandaag Hans aan telefoon gehad heel leuk je te horen. Mooie plek jullie nieuwe stek. Groet uit Mook.

• 19 April 2007 - 19:44

Sem, Mayk En Simon:

Nou folks...een felicitatie is wel op z'n plaats! Een prachtige nieuw stek, een nieuwe baan en een fijne vakantie. Dat moet wel de nodige energie geven om ook de komende verhuizing met vlag en wimpel te doorstaan. Veel succes!
    Leuke foto's weer! We skypen! Veel liefs,

• 20 April 2007 - 13:54

Ricky En Johan :

Hoi, Lejorben, Hans, Bram en Stijn.
    Leuk om te lezen dat jullie 'n fijne tijd hebben gehad samen met Harry en Gonnie. We krijgen de verhalen hier nog wel 'n keer te horen.
    En wat 'n plannen zeg. Veel succes de komende tijd.
    Groetjes vanuit het Deurnese, Ricky en Johan.
    P.S Deurne wordt kampioen en speelt dus het volgende seizoen hoofdklasse.

• 23 April 2007 - 18:24

Rianthony:

ha luitjes,
    deurne is gisteren kampioen geworden dus helaas voor milsbeek geen mooie tegenstander als deurze.
    en PSV kan het dit jaar ook wel schudden.
    Dit was het voetbal nieuws voor deze week.
    groetjes
    Rianne en de rest

• 26 April 2007 - 14:18

Een Trieste PSV-er:

Vanuit een door tranen overstroomd Oploo (die niet van Arjan zijn) wil ik jullie even laten weten dat "Ome Andre" helaas niet bij machte is om jullie veel succes te wensen met de oversteek. Of hij volgend jaar nog voor PSV is, is op dit moment nog niet duidelijk.
    Christchurch is erg mooi, en "The two fat Indians" is een aanrader, erg lekker Indiaas restaurant, hebben wij 2 keer gegeten! Succes en de groeten aan de boys!

• 30 April 2007 - 09:48

De Stipjes:

Hallo Lejorben, Hans, Bram en Stijn.
    Wat een geweldig nieuws allemaal wat we lezen en horen. Wij gunnen het jullie van harte. Als ik kijk naar de foto van jullie stuk(je) grond kan daar iets fantastisch gaan groeien. Leuk overigens om regelmatig naar de foto's te kijken.Zien we ook dat het jullie goed gaat. Groetjes uit een zonnig Deurne (20 tot 25 graden en het is april)
    De stipjes

• 01 Mei 2007 - 20:14

Yvon:

en toch boven iedereen zijn verwachting is psv toch kamioen geworden!! dus dan weet je wel hoe gek ons pap was afgelopen zondag!!haha!! hij was door het dolle heen!!
    mooi dat het daar ook allemaal goed gaat!! al een huurhuisje gevonden??
    succes met alles daar!!
    doeidoei groetjes en een dikke kus uit deurne!!

• 02 Mei 2007 - 16:31

Tante Alda:

leuk dat het bij jullie allemaal een beetje wil lukken ,veel sucses de komende tijd.
    hier bij ons is het al weken mooi weer manon en paul hebben nog geen regen gehad na terukeer ,manon is vandaag begonnen met haar eerste vaste baan en paul begint maandag.
    ik wens jullie en de kinderen voor de komende periode veel lies en sterkte toe
    groetjes uit kaatsheuvel