Christchurch New Zealand 4 oktober 2011 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu Christchurch New Zealand 4 oktober 2011 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Hans, Lejorben, Bram & Stijn Lutters - WaarBenJij.nu

Christchurch New Zealand 4 oktober 2011

Door: Hans Lutters

Blijf op de hoogte en volg Hans, Lejorben, Bram & Stijn

04 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Het is vandaag 4 oktober 2011. Momenteel zit ik op de bank nog wat tv te kijken terwijl Lejorben en onze jongens al naar bed zijn.
Lejorben en ik hebben vandaag regelmatig gedacht aan 4 oktober 2006 toen we aankwamen in NZ. Ik herinner me deze website die we opgezet hadden n.a.v. onze emigratie naar Nieuw Zeeland. Na vier jaar is het fantastisch om verhalen van deze site terug te lezen en nogmaals te realiseren hoe familie en vrienden met ons begaan waren (en nog steeds zijn).
Veel van onze verhalen was ik vergeten en ik heb ook geen flauw idee of dit verslag nog wel verstuurd wordt. Ik merk ook dat ik mijn Nederlands regelmatig (terwijl ik dit schrijf) moet corrigeren. Mijn Nederlands is er niet beter op geworden.
Ondanks de aardbevingen van het laatste jaar kijken wij allebei terug op een prachtige tijd in Nieuw Zeeland. Onze jongens (7 en 5 jaar)zijn twee echte "kiwi" boys geworden die rugby spelen en nog een klein beetje Nederlands praten. We wonen in een mooie omgeving, en hebben leuke vrienden. In vijf jaar hebben een aantal klinieken opgezet met 1 physio & 4 massage therapists(www.handsonclinic.co.nz).
Kortom we zijn zeer tevreden en hebben het hier ontzettend naar de zin.
Toch zullen we familie en vrienden in Nederland altijd missen. Dat is helaas de keerzijde, maar goedkoop bellen en Skypen heeft het wel een stuk makkelijker op gemaakt.
We vonden het leuk om na vijf jaar Nieuw Zeeland een berichtje achter te laten voor degene die ons gevolgd hebben. We hopen dat het jullie allemaal goed gaat en mocht je dit berichtje ontvangen ... laat dan gerust wat van je horen.
Heelveel groeten van Hans, Lejorben, Bram en Stijn.

  • 04 Oktober 2011 - 11:41

    Frans Jozef /Josien:

    Waar blijft de tijd!!!! maar het allerbelangrijkste is dat jullie het goed naar de zin hebben en vooral een goede gezondheid. Bedankt voor de telefoon tip heb hem meteen genoteerd.

  • 04 Oktober 2011 - 12:07

    Lieke:

    Hè,w at leuk om te lezen en wat fijn dat het goed gaat. Kan me er zo weinig bij voorstellen... Hier ook alles goed. Welterusten en tot een volgende keer, dag drölleke en de mannen, liefs Lieke

  • 04 Oktober 2011 - 15:26

    Greetje!!!!!!:

    hey Hansiezwansie
    ik geniet als ik je verhaal lees! ja jullie hebben het in 4 jaar toch maar gefikst!
    Wij zijn trots op jullie, enne ik kwam laatst de foto tegen van vorig jaar in Geldermalsen van ons frietfestijn?? (ik schrijf dit nu mijn een grijns op mijn gezicht!!
    XXXXXX

  • 04 Oktober 2011 - 16:57

    Maria Cruijsen:

    Hoi Hans Lejorben en "kiwi" boys
    Tje, al weer 5 jaar geleden dat we bijna in dezelfde straat woonden in het mooie Oeffelt. Lejorben: dat we samen naar het UMC gingen. Fantastisch dat jullie het zo naar je zin hebben in Nieuw-Zeeland en samen zoveel opgebouwd hebben. Leuk om weer even alle verhalen door te scrollen en het doet me goed te lezen dat zo goed met jullie gaat.
    groetjes Maria Cruijsen.

  • 04 Oktober 2011 - 18:48

    Roos En Peter:

    Fijn te lezen dat het jullie goed gaat.
    Hier ook alles OK
    Onze kleinzoon is inmiddels al weer 6 jr.
    Jammer dat we elkaar niet hebben ontmoet toen jullie in Nederland waren.
    Veel geluk verder en hartelijke groet.

  • 04 Oktober 2011 - 18:57

    Paul En Manon:

    Hey Hans en Lejorben,

    Jeetje wat gaat de tijd toch snel..
    Goed om te horen dat jullie het daar zo ontzettend naar jullie zin hebben.
    Voor ons is het inmiddels alweer bijna 5 jaar geleden dat we in Nieuw Zeeland zijn geweest. We hebben hier echt een onvergetelijke tijd gehad en snappen heel goed dat jullie je stekje daar helemaal hebben gevonden.
    We wensen jullie veel succes, plezier en geluk toe daar en we houden contact.

    Ciao!


  • 04 Oktober 2011 - 22:34

    Jos Eeken:

    Hey Hans en Lejorben,

    Wat leuk om iets te lezen over jullie, en fijn dat alles zo goed gaat. 5 Jaar alweer, de tijd vliegt voorbij.
    De jongens worden groot, maar leuk om wat foto's van ze te zien.
    Met mij gaat het op en neer, alles is heel vreemd, erg alleen..maar het moet gaan wennen.
    Liefs vanuit Hoofddorp, Jos

  • 05 Oktober 2011 - 08:04

    Rob En Ilse:

    Hallo kiwi's,

    Fijn dat het allemaal goed gaat met jullie. Al hebben we verder geen contact, wij blijven het wel leuk vinden om af en toe iets van jullie te horen.

    Bij ons gaat alles goed. Onze Stan is al weer 14 maanden en hij doet het geweldig. Ik weet niet of jullie het al gehoord hebben, maar wij verwachten eind februari onze 2e kleine PSV-supporter!

    Als de kids wat ouder zijn, staat een reis naar New Zealand nog steeds hoog op ons verlanglijstje. Maar dat duurt nog een paar jaar.

    groeten aan Lejorben, Bram en Stijn

    Rob, Ilse en Stan

    p.s.: Ik weet niet of je het voetbal in Nederland nog een beetje volgt, maar het is weer bijna crisis in A'dam!!

  • 05 Oktober 2011 - 18:51

    Wendy En Mannen:

    Mooi verslag grote broer! Jullie hebben heel veel bereikt in 5 jaar. We zijn erg trots op jullie. We hopen echt een keertje naar jullie toe te komen om alles wat jullie opgebouwd hebben zelf te mogen zien. veel liefs je zusje en mannen

  • 06 Oktober 2011 - 11:52

    MJ En Luc Uit Deurne:

    Hoi, Hans en Lejorben

    Fijn om te lezen dat alles zo goed loopt.
    Jullie hebben het toch maar gedaan, goed hoor.
    De aardbevingen hebben natuurlijk voor de nodige ellende gezorgd, maar ook dat hebben jullie overwonnen.
    We wensen jullie verder veel voorspoed in het verre Nieuw-Zeeland.
    En als we ooit oud en grijs( zijn we nu eigenlijk al) zijn, komen we graag eens langs.
    Groetjes van MJ en Luc uit deurne

  • 09 Oktober 2011 - 20:06

    John En Annelies:

    Goed om zo'n positief bericht te lezen. Knap hoe jullie het allemaal voor elkaar hebben en goed om vorig jaar met alle neven en nichten bij elkaar te zijn geweest. Heel snel was de humor weer als vanouds. Groeten van ons vieren.

  • 10 Oktober 2011 - 18:27

    Tante Ria En Wilma:

    HALLO HEEFT EVEN GEDUURD MAAR JA MER JA GOEIWI WERK HI TIJD NODUG.
    HET IS FIJN TE LEZEN DAT HET NU GOED GAAT MET JULLIE ,ONDANKS DE AARBEVING.WE HEBBEN DE FOT'O'S BEKEKEN VAN BRAM EN STIJN WAT EEN SPORTIEVE KERELS.
    HET GAAT GOED MET HET RUGBY TEAM VAN NZ.ZIEN AF EN TOE EEN WEDSTRIJD..WAT EEN EER OMZULK EEN BEKEND PERSOON(SPELER) TE MASSEREN.HIER BIJ ONS IS ALLES.
    IS HET VOOR LEJORBEN NOG WEL TEDOEN MET AL DIE MANNEN DAAR?
    WIJ ZITTEN MET SPANNING TE WACHTEN OP ONZE KLEINKINDEREN,KOMT AL AARDIG DICHT BIJ.GROETEN UIT DEURNE EN PLO.


  • 10 Oktober 2011 - 20:01

    Freek En Anouk:

    Beste Lejorben en "kiwi"mannen,
    Wat gaat de tijd snel, het lijkt veel korter geleden dat jullie gingen. Leuk om na zo'n lange tijd weer eens een mail te ontvangen. Net zoals onze mannetjes groeien die van jullie ook flink; wat een stoere, sportieve en knappe kerels om te zien. Ontzettend knap wat jullie daar opgebouwd hebben! Blijf genieten van dat mooie nieuw-zeeland!
    Groetjes, Freek, Anouk, Teun en Koen

  • 15 Oktober 2011 - 12:09

    Rik:

    Hey Hans en fam.
    Dat is weer ff geleden zeg. Tamara en ik hebben het er nog vaak over gehad om een vakantie te boeken naar NZ maarja ondertussen hebben we twee kids gekregen dus dat zal nog wel even duren denk ik. Leuk te lezen dat het allemaal goed gaat.

    Gr. Rik van Schaijk

  • 12 December 2012 - 15:24

    Peetje:

    Hallo Hans, Joep en de mannen,
    Ik ben op internet aan het surfen en vind per toeval jullie site, ik had begrepen dat jullie die opgezegd hadden. Kei leuk om foto's van de jongens te zien staan.
    We spreken elkaar gauw weer. groetjes en dikke knuffel Peetje en de boys

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 September 2016

10 jaar in Nieuw Zeeland!!!

04 Oktober 2011

Christchurch New Zealand 4 oktober 2011

06 November 2007

Bedankt allemaal voor jullie steun!!

04 September 2007

EEN MOOIE VADERDAG

20 Augustus 2007

Zomer weer in zicht!!
Hans, Lejorben, Bram & Stijn

Actief sinds 25 Sept. 2006
Verslag gelezen: 1702
Totaal aantal bezoekers 53067

Voorgaande reizen:

10 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: